פוקר אונליין

פוקר אונליין הפך לבילוי פופולרי ולמשחק תחרותי רציני עבור שחקנים ברחבי העולם. בין אם אתה טירון המחפש ללמוד את היסודות או מקצוען מנוסה המבקש לשפר את הכישורים שלך, מדריך זה יספק לך סקירה מקיפה. בנוסף לכך אנו נציג בפניך את אתר הפוקר אונליין שסחף את הישראלים, עם מספר משחקים שלא נגמר ושולחנות זמינים 24/7

איך מתחילים לשחק בפוקר אונליין

התחלת משחק בפוקר אונליין כוללת מציאה והרשמה לאתר אמין, תוכלו לעשות זאת בעצמכם או כמו במקרים נפוצים מול סוכן רשמי אשר מסייע לשחקן להכנס לפלטפורמת הפוקר אונליין המדוברת ומשמש לו כשירות לקוחות.

לשחקנים חדשים יש הרבה לדעת לפני שהם מתחילים לשחק בפוקר אונליין, ישנם עקרונות שהם חייבים לדעת, אלה אם כן לא אכפת להם לשחק באתר לא אמין או ליפול על סוכן שיגנוב להם תכסף, כדי להם לקרוא את המדריך הבא. כמובן שתוכלו לדלג ולהגיע ישירות לפלטפורמה.

איך מפקידים ומושכים כספים בפוקר אונליין

כמו שאנו יודעים כבר הרגולציות והחוקיות בארץ לא הכי באה לקראת שחקני פוקר בכללי, אז מה שבטוח שפוקר אונליין אתם גם תרגישו זאת, אז אם אתם חושבים שתוכלו להכנס ולהפקיד דרך אשראי פשוט וקליל (למרות שזה אפשרי) זה לא הכי פשוט.

הפקדות לאתרי פוקר נעשות בשני דרכים, עצמאית או דרך סוכן. תוכלו להפקיד באופן עצמאי באמצעות קריפטו (ביטקוין או מטבעות דיגיטליות אחרים) אך לא לכולם יש גישה לקריפטו, ופה נכנסים סוכנים לתמונה. סוכן הוא השירות לקוחות שלכם, תוכלו להפקיד באמצעות שיטות תשלום רבות דרכו.. כמו ביט, פייבוקס, קוד משיכה ואפילו שליח עד הבית במקרים מסוימים.

משיכות מאוד דומות, גם הם נעשות בשתי דרכים שהם דרך סוכן או באמצעות קריפטו, אך כמו שהזכרנו קודם הרבה סוכנים נעלמים לסוכנים כשמדובר בזכיה גדולה, אז כדי לבחור סוכן נכון ואמין.

חדש לתחום הפוקר אונליין? טיפים שהם חובה

כיום יש אלפי שחקני פוקר אונליין חדשים, וכל אחד נכנס לתחום דרך מקור אחר, אם זה פרסומים ברשתות חברתיות, חברים או כל דרך אחרת, אך יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם נכנסים לפוקר אונליין. אז הכנו לכם מדריך קצר לשחקן המתחיל.

תזהרו מנוכלים

כמו שהזכרנו קודם ישנם סוכנים שהם בעצם מתווחים בתחום, הם אלה שיחברו אתכם לאתר ורוב הפעמים גם תפקידו דרכם את כספיכם לאתר. חשוב מאוד לעשות בדיקה מעמיקה לפני שאתם מפקידים דרך סוכן מסוים, יש המון נוכלים בשוק שרק מחפשים לעקוץ שחקנים חדשים, אם זה בהפקדה הם פשוט יחסו אתכם או כשתזכו לא יאפשרו לכם למשוך את הרווחים.

בחרו אתר אמין

יש הרבה אתרי פוקר אונליין בשוק, בין אם פופולרים או פחות, אך הרבה מהאתרים פשוט לא שווים את הכאב ראש.. הרבה אתרים לוקחים עמלות יקרות מאוד ומציעים חוויה לא הכי טובה במילים יפות, בנוסף לכך יש את עניין המשחקים, לא כל אתר מציע מגוון משחקים אלה יש כאלה המציעים משחקים מצומצמים, מה שכמובן בסדר גמור אך תלוי למי.

איך אני בוחר אתר פוקר אונליין

בעת בחירת אתר פוקר אונליין, חשוב להתמקד במוניטין ובלגיטימיות של האתר. בחר באתרים מבוססים ומוערכים מאוד בקהילת המשחקים המקוונים כמו 7xl. ודא שהאתר מורשה ומוסדר על ידי רשות משחקים אמינה, מה שמבטיח עמידה בסטנדרטים של הגינות, אבטחה ואחריות. שקול את מגוון המשחקים המוצעים, וודא שיש מגוון טוב שיתאים להעדפות שלך. כמו כן, בדוק אם יש ממשקים ידידותיים למשתמש ותוכנות אמינות שפועלות בצורה חלקה במכשיר שלך. 

עיין באמצעי האבטחה של האתר כדי להגן על המידע האישי והפיננסי שלך. ביקורות משתמשים ופורומים קהילתיים כמו קבוצות בפייסבוק יכולים לספק תובנות לגבי אמינות האתר ואיכות תמיכת הלקוחות שלו. לבסוף, שקול את הבונוסים והמבצעים המוצעים, אך היזהר מהצעות נדיבות מדי, מכיוון שהם עלולים להיות טובים מכדי להיות אמיתיים. בחרו אתר שמאזן בין בונוסים אטרקטיביים לבין תנאים והגבלות מציאותיים.

7XL להורדה לאייפון

פלטפורמת הפוקר אונליין 7XL שסחפה את הישראלים

אז אתם בטח טועים, הסברתם לנו את היסודות של הפוקר אונליין. אבל איפה כדי לי לשחק? אז הנה אנו מציגים בפניכם את פלטפורמת הפוקר אונליין המובילה כיום ברשת. תוכלו לשחק גם בחינם וגם פוקר על כסף אמיתי עם מגוון משחקי פוקר שלא ראיתם כמוהו. בנוסף לכך הפלטפורמה מחזיקה בקהילת שחקני פוקר אונליין בישראל ותוכלו לשחק נגדם כבר היום.

✅ מבחר משחקים

בפלטפורמה תוכלו למצוא מגוון משחקים שכל שחקן פוקר אמיתי היה מתגאה בו. בנוסף לכך ישנם כניסות מהגדולות לקטנות, 7XL דואגת לחווית משחק שמתאימה לכל כיס.

טקסס הולדם – תוכלו לשחק בוריאציית הפוקר המוכרת ביותר באונליין ישירות דרך הנייד.

אומהה – שחקו בכל משחקי האומהה, 5 קלף, 6 קלף, 9 קלף. הבנתם יש לנו את כל הקלפים..

טורנירים קבועים – תוכלו לשחק במגוון טורנירים קבועים המשתדרגים בכל עדכון, כל טורניר שונה מהשני ומציע חווית משחק יוצאת דופן.

✅ רגולציות ואבטחה

מערכת האבטחה של 7XL פוקר היא סדרה של אמצעי אבטחה שנועדו להגן על שחקני פוקר מקוונים מפעילות הונאה. זה כולל את התכונות הבאות:

זיהוי הונאה בזמן אמת: מערכת האבטחה משתמשת במגוון נקודות נתונים כדי לפקח על פעילות השחקנים, כולל דפוסי הימורים, היסטוריות ידיים ויומני צ'אט. הוא משתמש גם באלגוריתמים של למידת מכונה כדי לזהות דפוסים חשודים. אם מערכת האבטחה מזהה פעילות חשודה, היא עשויה לסמן את החשבון לבדיקה על ידי מומחה אבטחה או אפילו לנקוט פעולה מיידית, כגון השעיית החשבון.

אבטחת חשבון: מגוון תכונות כדי לעזור לשחקנים להגן על החשבונות שלהם מפני גישה בלתי מורשית, כולל

חווית משחק אמינה: מערכת האבטחה משתמשת בגנרטור מספרים אקראיים (RNG) 

✅ טורנירי פוקר אונליין

7XL מציע מגוון רחב של טורנירים מקוונים, כולל:

  • Daily Guarantees: טורנירים אלה מציעים מאגרי פרסים מובטחים בטווח שבין 1,000$ ל-100,000$.
  • High Rollers: טורנירים אלה מציעים דמי כניסה גבוהים ומאגרי פרסים גדולים.
  • Bounty Hunters: בטורנירים אלה, שחקנים מרוויחים פרמיות על חיסול שחקנים אחרים.
  • Satellite Tournaments: טורנירים אלה מעניקים כרטיסים לטורנירים גדולים ומכובדים יותר.
  • Special Events: מגוון של אירועים מיוחדים לאורך השנה, כגון ה-GG Masters ו-WSOP Online.

טורנירים מתקיימים בכל שעות היממה, כך שתוכלו תמיד למצוא טורניר לשחק בו, ללא קשר ללוח הזמנים שלכם. 7XL מציע גם מגוון פורמטים של טורנירים, כולל Freezeouts, טורנירי Rebuy וטורנירי Knockout.

מועדון פוקר אונליין

מועדון פוקר אונליין

כמו שיש אתרי פוקר אונליין יש גם מועדון פוקר אונליין, מה שיודע בשמו "קלאב" קלאבים הם בעצם חדרי פוקר מותאמים אישית, אשר נמצאים באפליקציות פופולריות כמו "ClubGG" או "UPOKER" קלאבים אלה מאפשרים לשחקנים לשחק על כסף אמיתי עם "שער" (שווי הכסף) השווה לשקל, מועדוני פוקר בדרך כלל כוללים שולחנות אומהה וטקסס וגם טורנירים, כמו שאמרנו יצירת הקלאב נעשת בהתאמה מה שאומר שאם מנהל הקלאב רוצה שהוא יהיה רק אומהה או רק טקסס הולדם אז הוא יצור רק שולחנות לפי בחירתו. מה שמאפשר חוויה מותאמת ונוחה לקהילות פוקר שונות, בין אם אתם רוצים לשחק רק נגד ישראלים או לשחק רק בשולחנות הולדם יש קלאבים מותאמים בדיוק בשבילכם.

על מה דיברנו עד עכשיו?
7XLGlobal
7XLGlobal

7XLGlobal הינה סוכנות רשמית של 7XL בישראל, עם וותק של 3 שנים בתחום תהיו בטוחים שאתם מקבלים את המידע הנכון במלואו. אנו כותבים וחוקרים את התחומים שאנו רושמים עליהם ומביאים לכם את התוצאה הסופית בשיא האמינות ורשמיות.

עדיין לא שיחקת בפלטפורמה המובילה בישראל?
עדיין לא שיחקת בפלטפרומה המובילה בישראל? תמיד יש פעם ראשונה.. הצטרף היום​
תזכה בפרסים שווים
בוא לזכות בבונוסים שווים, כל חודש אנו מחלקים אלפי דולרים, באמת תוותר על כסף בחינם?​
תוכן עניינים